მეშვიდე კლასის საგაკვეთილო გეგმები და პროგრამა

ეწვიეთ მასწავლებლებისათვის განკუთვნილ ვებ-გვერდს „სწავლების ინსტრუმენტები“ და გაეცანით სქესობრივი ჯანმრთელობის შესახებ სწავლების საუკეთესო პრაქტიკას.

[info_circle edge_radius=”100″ start_degree=”90″ eg_padding=”80″ icon_size=”32″ img_icon_size=”32″ icon_show=”not-show” content_bg=”#7f7f7f” content_color=”#e8e8e8″ eg_br_style=”solid” eg_br_width=”1″ eg_border_color=”#a0a0a0″ cn_br_style=”solid” cn_br_width=”1″ cn_border_color=”#353535″ focus_on=”click” icon_launch=”linear” icon_launch_duration=”1″ icon_launch_delay=”0.2″ responsive_breakpoint=”900″ title_font_size=”desktop:18px;” title_line_height=”desktop:18px;” desc_font_size=”desktop:14px;” desc_line_height=”desktop:16px;”][info_circle_item info_title=”ჯანსაღი სკოლის პოლიტიკა” info_icon=”Defaults-arrow-right” icon_bg_color=”#ffffff” icon_color=”#dd8604″]

  • შეიქმნას სკოლის პოლიტიკა, რომელშიც გათვალისწინებული იქნება სხვადასხვა საკითხი და რომელიც სკოლებში ჰიგიენის ნორმების დამკვიდრებას უზრუნველყოფს.
  • გათვალისწინებული იქნას ალბერტას (კანადა)  აქტი ადამიანის უფებების შესახებ, რომლის ერთ-ერთი დებულებაც მოითხოვს  მშობლების თანხმობას.

[/info_circle_item][info_circle_item info_title=”სოციალური და ფიზიკური გარემო” info_icon=”Defaults-arrow-down” icon_bg_color=”#ffffff” icon_color=”#dd8604″]

  • აქტივობები: „როდესაც მე შენი ასაკის ვიყავი“, „მე და ტელევიზია“, „ოჯახის ღირებულებები“, და „ინტერვიუ მშობლებთან“ საჭიროებს მშობლებისა და/ან უფროსი თაობის წარმომადგენლების დახმარებას.
  • შესთავაზეთ მოსწავლეებს შესაბამისი ბუკლეტები, რომლებშიც საუბარია სქესობრივ განვითარებაზე, გადაწყვეტილებების მიღებასა და აბსტინენციაზე.
  • სკოლაში განათავსეთ პოსტერები, რომლებიც სხეულის სიჯანსაღეს გაუწევს პოპულარიზაციას.

[/info_circle_item][info_circle_item info_title=”სწავლება და სწავლა” info_icon=”Defaults-arrow-left” icon_bg_color=”#ffffff” icon_color=”#dd8604″]

  • ისარგებლეთ ალბერტას (კანადა) პროგრამით სკოლებში განათლების შესახებ.
  • გამოიყენეთ ინტერაქტიული აქტივობები, როგორიცაა სიტუაციების ინსცენირება, ბრეინსტორმინგი, საკლასო განხილვები და მედია.

[/info_circle_item][info_circle_item info_title=”პარტნიორობა და მომსახურება” info_icon=”Defaults-arrow-up” icon_bg_color=”#ffffff” icon_color=”#dd8604″]

  • სხვადასხვა აქტივობები საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს განსაზღვრონ ის პირები და დაწესებულებები, რომლებსაც მათ დახმარებისა და მხარდაჭერისათვის უნდა მიმართონ და ასევე მოსწავლეებში ანვითარებს უნარებს, რომლებიც ამგვარი დახმარებისა და მხარდაჭერის მისაღებად არის საჭირო.
  • დარწმუნდით, რომ კლასში განიხილული საკითხები მხოლოდ ერთ მიმართულებას არ ემსახურება და ურჩიეთ მოსწავლეებს, საჭიროების შემთხვევაში, დახმარებისა და მხარდაჭერისათვის მიმართონ სათანადო პირს ან დაწესებულებას.
  • მოიწვიეთ სტუმრები, მაგალითად სკოლის ფსიქოლოგი, რათა მან იმ მოსწავლეებისათვის, რომლებიც განვითარებით თავის ასაკს ჩამორჩებიან, სპეციალური აქტივობები წარმართოს, როგორიცაა სცენარის გათამაშება სქესობრივი მომწიფების თემებზე და სხვ.
  • მოიწვიეთ სქესობრივი ჯანმრთელობის სპეციალისტი, მოსწავლეებთან სქესობრივი ჯანმრთელობის საკითხებზე, ან სქესობრივ ჯანმრთელობაზე სოციალური ფაქტორების გავლენასთან დაკავშირებულ საკითხებზე სასაუბროდ.

[/info_circle_item][/info_circle]